Центр зайнятості: Підсумки роботи за перший квартал

27.04.18, 12:00

В обласному центрі зайнятості днями відбулася нарада директорів міськрайонних, районних центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості. Під час наради, мова йшла, зокрема, про підсумки роботи обласної служби зайнятості за січень-березень поточного року та основні завдання щодо підвищення ефективності надання соціальних послуг населенню та роботодавцям у 2018 році.

Лілія Колесник, в.о. директора обласного центру зайнятості, у своєму вступному слові проаналізувала роботу базових центрів зайнятості та філій обласного центру зайнятості за січень-березень поточного року, охарактеризувала ситуацію на регіональному ринку праці, окреслила основні завдання діяльності служби, враховуючи норми чинного законодавства про зайнятість населення, поінформувала про етапи реформування обласної служби зайнятості та ін.

Крім того, Л. Колесник, акцентувала увагу присутніх на підвищенні ефективності надання соціальних послуг клієнтів служби зайнятості.

Учасники наради активно обговорювали питання надання адресних соціальних послуг громадянам, які не здатні на рівних конкурувати на рикну праці, зокрема, демобілізованим військовослужбовцям, внутрішньо переміщеним особам, громадянам з інвалідністю, молоді, яка шукає перше місце роботи, та іншим. Також під час наради йшлося про взаємодію з органами влади, місцевого самоврядування й об’єднаними територіальним громадами у напрямку зайнятості безробітних мешканців, а також налагодження співпраці з працівниками управління Держпраці у Кіровоградській області щодо забезпечення легального працевлаштування.

У ході наради обговорювалася низка виробничих питань, зокрема, про стан виконавської дисципліни, запровадження електронного документообігу «Інтегра-флоу 2016» та ін.

На завершення заходу учасники мали можливість обмінятися досвідом практичної роботи в напрямку підвищення якості надання послуг клієнтам служби зайнятості, поставити питання доповідачам - начальникам відділів Кіровоградського обласного центру зайнятості, вирішення яких дасть можливість підвищити ефективність надання соціальних послуг клієнтам служби зайнятості.

Відділ організаційно-інформаційної роботи та архівної справи Кіровоградського обласного центру зайнятості



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!