​Open space: Ідея - дія - результат!

23.02.16, 18:00

У Кіровограді стартував проект Open space, що його започаткувала Ірина Ткаченко із командою - у рамках програми "Активні громадяни" за підтримки Британської ради в Україні.

Ірина Ткаченко
Ірина Ткаченко
Перший етап проекту - це 12 тренінгів, частина з яких відбудеться в окремих районах Кіровоградщини (Світловодськ, Знам'янщина, Новоукраїнка, Новгородківка). А далі заплановано мега-захід Kirovohrad Smart City Days (освітні марафони-інтенсиви за участю людей, який займаються соціальним підприємництвом, урбан-освітою та громадської діяльністю) у квітні та Media Urban Camp на Хортиці в кінці травня.

Учасниками першого тренінгу, який відбувся 19 лютого на базі КДПУ, стали студенти 21-ої групи Факультет філології та журналістики КДПУ ім. В.Винниченка. Враховуючи специфіку їхньої майбутньої професії (редакційно-видавничий фах), ми запропонували їм, як тематичну спрямованість тренінгу, розробку видавничих проектів соціальної дії. Це вузька, нішева тема, на прикладі якої проектний менеджмент став зрозуміліший для цієї цільової аудиторії. Звичайно, плануючи програму саме для студентів-видавців, став в нагоді власний викладацький досвід, а також методичні підходи програми «Active citizens», які ми поклали в основу.
Учасники познайомилися з програмою Британської ради «Active citizens», з її цінностями та орієнтирами. Програма тренінгу передбачала опанування базових підходів до проектного менеджменту, які допоможуть учасникам реалізувати видавничі ідеї соціальної дії. Корисним було знайомство з технологіями Smart, Timeline. Пізнавальним була робота з методом кейсів – яскравим прикладом став проект The Ukrainians. Гра «Слухання на трьох рівнях» допомогла з’ясувати соціальний ефект цього проекту. Конструктивною була і гра «Снап»: для розуміння локальних та глобальних проблем ми запропонували тему читання, книг, видавничого бізнесу.

Учасникам сподобався неформальний підхід до навчання, дієвість практичних сетів, яскравість прикладів. За основу для опису видавничих проектів соціальної дії ми обрали структуру опису проектів від Big Idea з перспективним баченням опублікувати найяскравіші видавничі проекти учасників.

Протягом 2 годин 40 хвилин динамічно вивчалися раніше невідомі аспекти функціонування книги та читання як соціального інструменту. Цього часу замало, аби реалізувати все, що заплановано. Наступний тренінг для цієї групи відбудеться 26 лютого – це буде справжній видавничий хакатон, в процесі якого учасники моделюватимуть видання різних видів.

P.S. Плануючи Open space, ми дотримувалися типологічного підходу: для кожної цільової групи тренінгової програми "Startup" ми пропонуємо актуальну, нішеву тематику, яка допоможе ефективніше використати запропоновані нами інструменти для розбудови сталого розвитку громади. Інститут читання є одним із інструментів посилення гуманітарної аури.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!