«Від Маркетингу 2:0 до Маркетингу 4:0»
Павло Штутман – практикуючий менеджер, управляючий компаніями- групами підприємств «Ельворті» і «Гіросила».
«Ельворті» - флагман в СНД з виробництва посівної та ґрунтообробної техніки. «Гідросила» - один із найпотужніших виробників гідравлічних силових машин і компонентів гідросистем у Східній Європі, продукція якого експортується до більш ніж 50 країн світу.
Один з останніх проектів Павла Штутмана – міжнародна агропромислова виставка «АгроЕкспо», яка за п’ять років існування увійшла в десятку найкрупніших виставок Європи, і зараз займає площу 125 тис. кв. метрів.
Відкрита лекція «Від Маркетингу 2:0 до Маркетингу 4:0» відбудеться 14 червня о 14.00 у Бізнес-центрі «Ельворті» (вул. братів Ельворті, 7, ауд. 501)
Кількість місць для слухачів обмежена, прохання бронювати місця завчасно за тел.: (095)081-78-51, (052)24-63-41
Вхід вільний.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?