Чи стало в Україні легше реєструвати договори оренди землі?!

17.04.2015

У п'ятницю 17-го квітня о 13:00 планується засідання Прес-клубу на тему, що актуальна для нашої аграрної області - мова про новації у сфері реєстрації договорів оренди земельних ділянок сількогосподарського призначення.

Тема реєстрації договорів оренди земельних ділянок сількогосподарського призначення завжди була однією із найгостріших проблем таких аграрних регіонів, як, наприклад, Кіровоградщина. До запровадження змін, які сталися навесні цього року, селяни повинні були вистоювати у безкінечних чергах та шукати можливості пришвидшити цей процес за «додаткову плату». Так, у 2014 році в Україні було зареєстровано понад 860 тис. прав оренди земель сільськогосподарського призначення, і вже з початку 2015 року - понад 175 тис. договорів.
Тепер все буде легше - з 1 квітня нотаріуси отримали право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення. Нині, коли в Україні працює понад 7000 державних та приватних нотаріусів, а нотаріальна спільнота має своїх представників навіть у невеликих населених пунктах, процес піде швидше і простіше.

Це відбувається у рамках реформи реєстраційної служби, а також загальної децентралізації - мова про передачу частини державних функцій із реєстрації майна та бізнесу на місця. Про все це докладно, а також про такі пілотні проекти, як «МОДЕЛЬНИЙ ОФІС» та «ЕКСТЕРИТОРІАЛЬНІСТЬ» під час засідання прес-клубу у п’ятницю, 17-го квітня (початок о 13.00) розкажуть:
1) Юрій Володимирович Лимар - в.о. начальника Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області
2) Андрій Віталійович Помазанов - радник Міністра юстиції України, народний депутат України.

До слова, переваги нової системи реєстрації договорів оренди сільгоспземель: розширення за рахунок 7000 нотаріусів кількості пунктів, де можна провести реєстрацію; громадяни зможуть самостійно обирати звернутися їм до державного реєстратора чи до нотаріуса; ліквідація черг при реєстрації договорів оренди сільгоспземель; збільшення оперативності реєстрації і якості послуг за рахунок збільшення конкуренції; ліквідація корупційної складової за «пришвидшення процесу».

У майбутньому за державою планується залишити лише функції: власника і адміністратора реєстрів; надання суб’єктам реєстрації допуску до даних реєстрів; визначення стандартів надання послуг з реєстрації. Всі інші функції з реєстрації, по мірі готовності приймаючих суб’єктів, мають бути передані місцевим органам влади, нотаріусам, а з часом – банкам.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!