Майстер-клас для українських ЗМІ: Дітмар Шантін, Австрія
У понеділок, 11 жовтня МГО
«Інтерньюз-Україна» запрошує українських редакторів, медіа-менеджерів,
власників онлайн-видань взяти участь у майстер-класі Дітмара Шантіна (Dietmar Schantin) в Києві на тему «Які
стратегії працюють для редакцій в
сучасних реаліях медіа-бізнесу?”
Сфера кваліфікації
Дітмара Шантіна - стратегії
розвитку для ЗМІ, в тому числі розбудова цифрового бізнесу, комунікаційні стратегії та управління брендингом. Детальніше: www.instituteformediastrategies.com
Під час майстер-класу експерт запропонує огляд:
-
тенденцій розвитку
платного контенту, медіа-брендингу та внутрішньої структури ЗМІ;
-
сильних і слабких сторін ключових моделей ньюзрумів;
-
уроків
впровадження цифрових технологій з
досвіду європейських медіа.
Дітмар Шантін – засновник Інституту медіа-стратегій (Австрія), директор проекту Newsplex (Всесвітня газетна та інформаційно-видавнича
асоціація WAN-IFRA). Пан Шантін відомий в медіа-індустрії як інноватор і
розробник серії сучасних редакційних концепцій, що застосовуються в багатьох
країнах світу. На посаді виконавчого
директора WAN-IFRA Newsplex він працював з Telegraph Media Group UK, Ringier
Media Group, Archant Group, Associated News Media UK, Axel Springer Germany.
Пан Шантін має ступінь Ph.D in Economics and Technology, сфера його досліджень
- стратегії розвитку
бізнесу.
Єдиний майстер-клас Дітмара Шантіна відбудетьсяу п’ятницю, 11 жовтня, з 18.00 до 20.30.
Де: офіс Інтерньюз-Україна за адресою м. Київ,
вул. Ризька,15 метро Дорогожичі.
Для кого: редактори, медіа-менеджери, власники
онлайн-видань та мультимедійні журналісти.
Умови: участь – безкоштовна, передбачає
конкурсний відбір. Для реєстрації необхідно заповнити онлайн-заявку: http://bit.ly/lecture11до 18.00 6 жовтня. Усі апліканти будуть
проінформовані про результативідбору 8 жовтня до 18.00. Майстер-клас відбудеться англійською мовою.
Увага!
Інтерньюз-Україна надає можливість для десяти відібраних учасників з-поза
меж Києва надати тревел-грант та проживання на одну добу.
Довідка: Інститут медіа стратегій (The Institute for Media Strategies) - австрійська приватна організація з розробки та реалізації медіа-стратегії, які закладають підґрунтя для стійкої і рентабельної роботи редакцій. Організація має партнерські відносини зі ЗМІ з понад 20 країн. Детальніше: instituteformediastrategies.com WAN-IFRA Newsplex - це міжнародний центр з розробки редакцій майбутнього при Всесвітній газетно та інформаційно-видавничій асоціації. Команда WAN-IFRA Newsplex надає консультативні послуги та підтримку для реалізації медіа-інтегрованих проектів та редакційних стратегій з метою збільшення їх ефективності, прибутковості та забезпечення сталої роботи в умовах змін. Для подальших довідок контактуйте: Юлія Бабко, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна», 063 710 13 96, jbabko(at)internews.ua, facebook.com/Julia.babko
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?