Молодь професійного ліцею сфери послуг і торгівлі вміє ще й мультфільми створювати!

13.06.19, 10:00

Як підвищити активність молоді під час Парламентських виборів? Автори та авторки проекту «реАнімація виборців» придумали зробити це шляхом мультиплікації. Головна мета – привернути увагу молодіжної аудиторії до важливості свідомого голосування із подальшою їх активною участю у виборчому процесі через створення мультиплікаційних фільмів.

Саме тому у Професійному ліцеї сфери послуг і торгівлі, який працює у Кропивницькому, цими днями відбувся воркшоп із анімації, що його провели експерти столичної студії «Ridni Animation» та активістки проекту «реАнімація виборців».

- Чому ми вирішили проводити саме заняття із мультиплікації? За дослідженнями соціологів, досить мала кількість молоді має намір голосувати на найближчих виборах. Особливо це стосується молоді, яка не має вищої освіти і навчається у професійно-технічних закладах, - розповідає керівниця проекту Вікторія Талашкевич. За її словами, оскільки молодь належить до тієї вікової групи, яка найбільш прихильно ставиться до демократичного розвитку України, то їх небажання брати участь у політичному житті країни викликає занепокоєння.

Серед причин низької участі молоді у виборах можна відмітити недостатню віру юнацтва у важливість їхнього голосу, нерозуміння політичних процесів та відсутність паралелей між тими процесами та життям і добробутом на місцях. Юнацтву бракує інформації про їхні виборчі права, не вистачає впевненості у тому, що їх голос - значущий, а це означає, що тільки через інформування молодь замотивувати неможливо. Треба дати їм інструмент, який допоможе відчути, що доля виборів та доля країни - у їхніх руках.

Під час першого етапу проекту, який мав місце у березні перед Президентськими виборами, у заняттях з анімації взяло участь понад 130 учнів та учениць навчальних закладів Кіровоградської, Полтавської і Черкаської областей. Вони дізналися про важливість активної участі у виборах через «роботу пальчиками» під час воркшопів із пластиліном, а також взяли участь у конкурсі на кращий мультфільм, присвячений участі у виборах. Серія воршкопів, що цими днями пройшли у Новгородці і Кропивницькому та продовжиться ще у чотирьох закладах Черкаської і Полтавської областей, також закінчиться конкурсом мультфільмів.
- Щиро дякуємо керівництву Кропивницького професійного ліцею сфери послуг і торгівлі за підтримку та активну участь у проекті, - коментує координаторка проекту у Кіровоградській області Ольга Гріднєва.

Подивитися мультфільм, створений дітьми, можна тут

Нагадаємо, що проект "реАнімація виборців" втілює у 2019 році громадська організація «Турбота» за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Проект спрямований на підвищення активності молоді - учнів професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ) Кіровоградської, Черкаської та Полтавської областей під час Президентських та Парламентських виборів шляхом використання анімації та привернення уваги молодіжної аудиторії до важливості свідомого голосування із подальшою їх активною участю у виборчому процесі. Партнери проекту - громадська організація «Культурний діалог» (м. Кременчук) та громадська організація «Fly Media» (м. Черкаси), а також анімаційна студія «Ridni Animation» (м. Київ).




Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!