Новинки сервісів веб-порталу Пенсійного фонду України

02.05.19, 18:00

Нещодавно в Полтаві відбулась прес-конференція, щодо запровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України до якої долучилися журналісти з Кіровоградської, Полтавської та Сумської областей.

"Ми робимо так, щоб максимально спростити візит пенсіонера до Пенсійного фонду, максимально скоротити кількість документів, які мають бути подані, і максимально прозоро зробити механізми обчислення розмірів пенсії. Це спрощення полягає в багатьох аспектах: перш за все, ми зробили систему сервісних центрів і відійшли від принципу регіоного управління Пенсійного фонду, де сидить керівник, заступники і щось вирішують. Також створили систему сервісних центрів, де фахівці надають повний спектр послуг Пенсійного фонду. До цього було створено понад тисячу віддалених робочих місць у тереторіальних громадах, в селах так, щоб наблизити послуги, які надаються Пенсійним фондом до конкретної людини. Щоб не треба було їздити в районний чи обласний центр. Ми створили потужну інформаційну систему, яка дозволяє працювати з базами Пенсійного фонду з будь - якої точки країни, і надавати повний спектр послуг незалежно від того де людина проживає", - розповів Владислав Машкін, заступник Голови правління Пенсійного фонду України.

Задля ефективної взаємодії з громадянами та оперативного надання інформації на веб-порталі електронних послуг Пенсійним фондом України (ПФУ) впроваджено ряд сервісів, орієнтованих на пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників.

Це, зокрема:

- налаштування послуги безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та розміру свого страхового стажу);

- отримання довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом (про розмір сплачених внесків (форма ОК-5), витяг із Реєстру застрахованих осіб, довідку про розмір пенсії);

- інформацію про свій «зароблений» страховий стаж (загальний та у розрізі кожного року), щомісячні відрахування (єдиного соціального внеску) роботодавцем через кабінет страхувальника.

"Скільки б ми не створювали сервісних центрів, скільки б ми не створювали точок доступу всеодно, це - потреба у фізичній доступності. До фахівця Пенсійного фонду треба кудись поїхати, піти, зробити якийсь документ. Електронні сервіси Пенсійного фонду існують для того, щоб отримати всі послуги, які є в Пенсійному фонді, можна було не виходячи з дому. Для цього ми створили веб - портал послуг Пенсійного фонду за допомогою якого, можно одержати практично всі послуги", - заявив Владислав Машкін.

Реєстрація на веб-порталі електронних послуг здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, або за логіном і паролем. Електронний цифровий підпис можна отримати в акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК), перелік яких є на порталі. Логін і пароль видається в будь-якому відділенні Пенсійного фонду при пред'явленні паспорта та ідентифікаційного коду.

Електронний цифровий підпис дає можливість застрахованій особі увійти до персонального кабінету, в якому можна дізнатись про свій «зароблений» страховий стаж (загальний та у розрізі кожного року), інформацію про щомісячні відрахування (єдиного соціального внеску) роботодавцем.

"На даний момент портал електронних послуг Пенсійного фонду України налічує понад 3 млн. 260 тис. користувачів, з яких 438,9 тис. користувачів зареєструватися з використанням електронного цифрового підпису. Надано на даний момент 63, 6 тис. заяв з питань надання інформації з реєстру застрахованих осіб, які включали, в тому числі, питання пенсійного забезпечення. 82,7 тис. осіб скористалися правом запису до спеціаліста Пенсійного фонду по всій Україні в тому числі, понад 1100 осіб, безпосередньо до працівників центрального апарату", - доповів Сергій Гаврилко, начальник управління інформаційних систем та електронних реєстів Головного управління Пенсійного фонду України В Полтавській області.

Користувач веб-порталу може налаштувати безкоштовний сервіс СМС-інформування, який дозволить щомісячно безкоштовно отримувати короткі повідомлення:

для застрахованих осіб про зарахування/незарахування єдиного соціального внеску підприємством, на якому він працює, інформацію про «зароблений» особистий страховий стаж;

для пенсіонерів про результати розгляду звернення за призначенням/перерахунком, поновленням пенсії, необхідність звернення до ПФУ для підтвердження даних про особу.

Відео про те, як користуватись особистим кабінетом, отримувати онлайн-довідки та замовити послугу СМС-інформування можна переглянути на офіційному веб-ресурсі Фонду www.pfu.gov.ua у розділі «Інструкції».

Анастасія Сергієчко



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!