Родзинки столичної вуличної їжі
Подорожі – це чудова можливість розширити світогляд та отримати новий досвід. Особливо, подорожі у гарній компанії рідних, друзів чи однодумців. Частково саме це стало причиною для того, що Клуб рестораторів Кропивницького зібрав дружну команду та поїхав у столицю, щоб відвідати арт-завод «Платформа».
Там, у Києві постійно проводяться надзвичайно успішні фестивалі вуличної їжі. Зважаючи на те, що Клуб рестораторів вже провів цього року у Кропивницькому два фестивалі їжі просто неба на Козачому острові, об’єднання планує удосконалити такі заходи, а для цього – варто перейняти кращий із існуючого в Україні досвід.
- Поїздка була незабутня. Мене особисто вразив масштаб заходу у столиці. Що стосується моїх інтересів, як ресторатора, то я побачив багато цікавого обладнання для приготування м'ясних продуктів, а ще можу окремо висловити повагу до різноманітності представлених на фестивалі національних кухонь. Для мене відкриттям стала мексиканська, - ділиться враженнями Президент Клубу рестораторів Володимир Кравчук. Разом із скарбником клубу Ніною Бурдейною він поділився враженнями про поїздку в ефірі програми «Ранкова кава»:
- Поїздка у столицю була дуже крута. Радує те, що наша команда така організована і згуртована. Власне, це була наша перша спільна, але далеко не остання поїздка! Що стосується події на арт-заводі «Платформа», то мене здивувало, що такий масштабний захід планує і організовує така невелика команда! Особисто мені сподобався великий кінотеатр під відкритим небом і багато розваг для дітей. Думаю, наступного разу у Кропивницькому теж треба буде про це подбати, - ділиться враженнями скарбник Клубу рестораторів Ніна Бурдейна.
Нагадаємо, що Клуб рестораторів провів у травні та вересні два фестивалі вуличної їжі. Вони проходили на Козачому острові, і у першому випадку були організовані у рамках бігового Півмарафону, а у другому співпали із святкуванням Дня міста.
- У столиці ми могли на свої очі побачити досить високий рівень організації культурного дозвілля, до якого ми прийдемо, якщо будемо рухатися цілеспрямовано, років через п’ять, - коментує співзасновник і член правління Клубу рестораторів Михайло Антоньєв. За його словами, у команді столичного фестивалю працює як мінімум два десятки осіб, а кількість відвідувачів свята щодня складає понад 20 тисяч гостей. При цьому мова не йде про ексклюзивні інтер’єри чи вишукані меблі – стиль лофту та невеликі затишні локації користуються найбільшою популярністю. Чим простіше – тим смачніше. А дим із мангалів, на яких жаряться м’ясо, овочі та морепродукти, додає атмосфері настрою саме вуличної їжі. Хоча насправді все відбувається у просторому приміщення колишнього заводу.
Клуб рестораторів Кропивницького також має наміри варіювати формати проведення фестивалю вуличної їжі у нашому місті. Звісно, така локація як Козачий острів – зручна і підходяща для народних гулянь, але вона може прийняти одночасно не так багато людей. Та й успіх проведення фестивалю просто неба дуже залежить від погоди, яка у будь-яку пору року може подарувати неочікувані організаторами сюрпризи.
- Столичний фестиваль на арт-заводі «Платформа» вразив масштабом та великою кількістю гості. Якщо говорити про фестиваль у нашому місті, то я переконаний, що участь у ньому рестораторів із інших міст країни тільки додасть плюсів до статусу заходу, - переконаний Віталій Сологуб, віце-президент із розвитку Клубу рестораторів.
На його думку, учасників фестивалю варто обирати на конкурсних умовах, а також затверджувати їхнє меню. Та й тематика фестивалю має бути акцентованою та змінюватися від заходу до заходу, щоб підтримувати інтерес серед відвідувачів.Окреме питання - про платний вхід на фестиваль. Кілька рестораторів, у тому числі Ольга Стрижак, підтримують ту думку, що для збору коштів на прибирання та додатковий маркетинг варто робити вхід платним, бодай символічно.
- Кошти, отримані від продажу квитків, можна і треба вкладати у розвиток інфраструктури фестивалю А ще не зашкодить розмаїття "союзників" та партнерів на фестивалі, зокрема, різних музичних колективів. Як то кажуть, "не тільки хлібом єдиним", - переконана пані Оля.
- Фестиваль у Києві проходить на дуже високому рівні, а його організатори докладають масу зусиль, щоб гості отримували гарний настрій і мали бажання ще раз відвідати свято, - ділиться враженнями член правління Клубу рестораторів, Ігор Майданюк. На його думку, запорука успіху – різноманітна і смачна кухня, гарно облаштована зона відпочинку, а також концертна програма та розваги для дітей.
Власне, ці та інші ідеї і пропозиції учасники візиту у Київ обговорять під час чергового засідання Клубу рестораторів. Слідкуйте за новинами Клуб – на сторінці Бізнес-школи "WAKE UP", - та приєднуйтесь, якщо працюєте у цій сфері!
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?