Контакт-центр сервісних центрів МВС розповів про винахід телефону
Реформа сервісних центрів МВС триває вже другий рік поспіль.Серед головних здобутків – запуcк 50-ти
нових сервісних центрів МВС та впровадження нововведень, якими вже скористалися
близько 2 млн громадян. Загалом послугами сервісних центрів МВСщорічнокористуються 4 млн громадян.
Аби кожен громадянин країни міг отримати вичерпну консультацію
щодо послуг та алгоритмів їх
отримання, поскаржитися чи подякувати, сервісні центри МВС запустили всеукраїнський контакт-центр
(044) 290-19-88. Основні консультації надаються щодо
наступних послуг: видача та обмін посвідчення водія, реєстрація та
перереєстрація авто, видача довідок про несудимість, видача та зберігання
номерних знаків тощо. А відсьогодні сервісні центри МВС
вирішили розповісти про контакт-центр, закцентувавши увагу в проморолику на
винаході самого телефону. Відеоролик
створили за cприяння Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAMUkraine).
«Зовнішнє спілкування є важливою частиною процесу реформування, саме воно сприяє підвищенню обізнаності та участі
громадян у важливих процесах змін. Відкритість комунікації створює надійну
інституцію, якій можна довіряти. Сподіваємося,
що це відео допоможе підвищити рівень поінформованості суспільства про важливі
впровадження реформи сервісних центрів МВС» –
зазначає
старший радник з питань державного управління EUAM Ukraine Сів-Катріне
Лейртрьо.
В основі ідеї відео – історія створення телефонного апарату. Проте, на меті було показати, що телефон – це не
просто предмет. Це,передусім, інструмент отримання інформації і він має
працювати на благо суспільства.
«Ми неочікували,
що працювати з державною структурою, тим паче з підрозділом МВС, може бути
настільки цікаво. З командою сервісних центрів МВС працювати було легко і сподіваюсь, у нас вийшло реалізувати
задумане. Ми прагнули зробити
відео, яке б відрізнялося манерою
подачі інформації. Суворий і офіційний тон замінити на елегантний і ввічливий.
Гадаю, що промовідео наших
державних структур повинні нагадувати, що
держава працює для громадян, а не диктує свої умови спілкування» -
коментує режисер відео Дмитро Шмурак
(Manifest production).
Сервісні центри МВС активно взаємодіютьз громадянами і переконані, що часто
саме нестача інформації породжувала
корупційні прояви на побутовому рівні та потребу громадян у сторонній допомозі при отриманні державних послуг. Для інформування та консультування громадян також працюють сайт hsc.gov.ua
та фейсбук-сторінка fb.com/hsc.gov.ua Головного сервісного центру МВС.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?