Звоніть безкоштовно на урядову «гарячу лінію»
Клієнти Київстар зможуть безкоштовно дзвонити на урядову «гарячу лінію» за номером 1545
26 липня почала роботу «гаряча лінія» Урядового контактного центру за номером 1545. Дзвінки на цей номер з мережі Київстар не тарифікуються.
З 26 липня абонентам Київстар стала доступна можливість здійснення дзвінків на короткий номер національної системи обробки звернень до органів виконавчої влади. Для реалізації цього завдання Київстар відкрив на своїй мережі короткий номер 1545 і забезпечив маршрутизацію викликів з цього номера на IVR гарячої лінії Урядового контакт-центру. Дзвінки на номер 1545 для абонентів будь-яких тарифних планів Київстар не тарифікуються.
Прийом та обробку телефонних звернень по цьому номеру здійснює державна установа «Урядовий контактний центр».
Зі свого боку Київстар забезпечує цілодобову технічну підтримку працездатності на своїй мережі номеру 1545 і маршрутизацію викликів на «гарячу лінію» Урядового контактного центру.
Впровадження короткого номера для «гарячої лінії» Урядового контактного центру забезпечить більше можливостей для громадян у всіх регіонах країни звертатися до органів державної влади з питань, що стосуються життя країни та суспільства. Клієнти можуть телефонувати на номер 1545 з питань житлово-комунальних послуг, будівництва та благоустрою, дотримання законності, діяльності посадових осіб, захисту прав споживачів, охорони здоров’я та соціального захисту, підприємницької діяльності та іншим питанням.
Більше інформації про роботу номера 1545 міститься на сайті Урядового контакт-центру.
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?