Днями у Кіровограді пройшов вже 11-ий тренінг у межах програми "Startup. Розробка проектів соціальної дії", що є частиною проекту Open space, створеного Іриною Ткаченко і її командою. Тренінг відбувся за участю спеціалістів Городской журнал Крафт - у рамках програми "Активні Громадяни" Британської Ради в Україні.

Світлана Ращенко - головний редактор журналу "Крафт"
Для участі у тренінгу до Кіровограда завітала Світлана Ращенко - головний редактор згаданого видання. "Ми створюємо журнал, аби надихати людей. Ми шукаємо нові містечка, які, на відміну від великих міст України, ще не запаніли. Ми не очікували, що Кіровоград саме такий. Ми їхали сюди з стеретипами, які поруйнувалися за декілька годин", - каже Світлана.

Ірина Ткаченко відкриває тренінг
Участь у тренінгу була відкритою для широкого загалу, тому бажаючих розширити свої знання про медіаурбаністику було багато. Відгукнулися студенти, викладачі, журналісти, громадські активісти тощо.Три години активної роботи, діалогу, дискусій, запитань, візій. Тренінг мав свою ексклюзивність, розповідає автор проекту Ірина Ткаченко: "По перше, тематика: Тренінг «Urban Media: успішні практики. Як створити якісне видання про місто» По-друге, своїм позитивним досвідом та професійними секретами з учасниками ділилися головний редактор Городской журнал Крафт Світлана Ращенко. По-третє, в межах тренінгу ми продуктивно попрацювали у форматі стратегічної сесії розвитку міста. Спасибі ВУМ Україна за ефективні інструменти :) По-четверте, Тренінг «Urban Media: успішні практики. Як створити якісне видання про місто» був одним із партнерських заходів фестивалю "Весняний книговир". Власне, на одній із робочих зустрічей ми намріяли собі такий формат, гостей та очікування".
Традиційними на тренінгах за проектом Open space є кейси. Цього разу, крім онлайнових презентацій, була жива презентація Електронний журнал "шTOPOR" від Вікторія Нетребенко: яскравий приклад того, як команда творчих людей, натхненних спільною ідеєю, без грантів і гонорарів, створюють самодостатнє медіа культурно-мистецького спрямування.
Чому було обрано таку тематику? Ірина Ткаченко пояснює: "Ми активно працюємо в напрямку медіаосвіти та медіаурбаністики, 19-22 травня на острові Хортиця відбудеться Media Urban Camp, влітку -Media camp "Чистий простір", а вже скоро ми розпочнемо творчу роботу над створенням незалежного урбан-медіа про наше місто у тематичному напрямку "Шляхи і люди, люди і щляхи" (peoples and ways). Ми очікуємо, що після такого навчання буде створено команду для реалізації такого собі волонтерського видання, яке популяризуватиме наше місто, розповідатиме про успішних і талановитих кіровоградців, стартаперів, мандрівників. А ще це медіа буде позиціонуватися як event media - воно створюватиме цікаві події та реалізовуватиме цікаві і потрібні для міста проекти, які згуртовуватимуть кіровоградську громаду. Це не мрія, це вже мета!"
Тож, і 11-тий тренінг був особливим. Він міг і не відбутися саме таким, але так склалося, що долучилася небайдужа громада, і учасники мали можливість отримати цей досвід. Організатори щиро дякують Lesya Kaznadiy та піцерії "Челентано" за гостинність і підтримку цього тренінгу. Окреме щире спасибі Олександр Ратушняк, Roman Pikalyuk, а також ректору Oleg Semeniuk за можливість працювати у комфортному просторі читального залу наукової бібліотеки КДПУ ім.В.Винниченка. Активна громада в дії. Партнерство, підтримка, віра, мотивація, натхнення, результат!
2389823899239002390123902239032390423905
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?