Наш Міша - ревізор!

19.03.16, 10:00

Маловисківське відділення ПриватБанку відтепер під постійним контролем та пильним оком юніора Михайла Костенка. Майже рік як у ПриватБанку розпочато програму “Добрий ревізор” - проект, націлений на пошук та поширення кращого досвіду обслуговування, мотивацію кращих працівників та їх відзнаку за гарну роботу грошовою премією чи подякою. Приміряти на себе роль ревізора може кожен бажаючий.

У Фейсбуці було створено групу “Обслуговування у ПриватБанку” до якої вже долучились майже 2 тис. учасників. Метою створення і програми і групи стало бажання покращити якість обслуговування у всіх відділеннях ПриватБанку, довести до європейського рівня, удоконалити до ідеальної. За час роботи програми було здійснено перевірки десятків відділень, в тому числі і на Кіровоградщині. До всіх ревізій залучались незалежні експерти-ревізори. Адже саме їх думка - найвагоміша та найцінніша. Та найприскіпливішими ревізорами стали юніори. Саме вони, вивчивши механізм роботи Банку зсередини, проводили ревізії зі знанням справи та почуттям відповідальност за уже свій Банк.

Справжнім другом Маловисківського відділення ПриватБанку став п’ятнадцятирічний юніор Михайло Костенко. Спочатку він приєднався до когорти юніорів та старанно освоював ази фінансової та банківської наук. Дізнавшись про існування групи “Обслуговування у ПриватБанку”, вирішив самостійно провести ревізію і перетворити своє улюблене відділення на взірець. “Аби мене не викрили, мене ж знають усі співробітники відділення, я запросив до себе у помічники товариша, - ділиться враженнями від ревізії Михайло. - Ми озброїлись заздалегідь підготовленими всілякими каверзними запитаннями і пішли на ревізію. Спочатку до відділення зайшов мій товариш і звернувся з проханням допомогти йому зареєструватись у Приват24. Поки він відволікав увагу менеджера та діставав запитанням про безпеку покупок в мережі Інтернет - як зареєструвати віртуальну картку, купити голоси в соціальній мережі ВКонтакті, як користуватись Яндекс-мані, які платіжні системи підтримуються ПриватБанком тощо, я мав змогу перевірити і санітарний стан, і дотримання дресс-коду співробітниками, і навіть послухав, чи чемно та ввічливо співробітники відділення обслуговують інших клієнтів”.

“Ми спочатку навіть не зрозуміли, що у нас ревізія, - посміхається Вікторія Мамедова, керівник Маловисківського відділення ПриватБанку. - Ми працювали у звичному щоденному режимі, допомагали клієнтам, пропонували продукти, відповідали на запитання. Звичайно ж, у нас усі клієнти - найцінніші. Ми приємно були здивовані, що нас перевіряли, і не коллеги, а наші юніори. І приємно, і відповідально”.

Відділення пройшло найчеснішу та найприскіпливішу ревізію з честю та отримали найціннішу нагороду - грамоту, виготовлену руками самих ревізорів. Приєднуйтеся - разом зробимо обслуговування у відділеннях ПриватБанку кращим! Якщо обслуговування чи робота працiвника вас особливо потiшила чи приємно вразила - розкажіть нам, ми обов'язково його нагородимо!



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!