ПриватБанк відкрив Інтернет-Магазин у Олександрії

06.03.15, 10:00

Олександрійські любителі інтернет-шопінгу отримали чудовий подарунок від ПриватБанку. В самому центрі міста, за адресою: пр. Леніна,77 розпочав роботу незамінний експерт інтернет-покупок “Магазин”.

Спеціалісти “Магазину” допоможуть клієнтам обрати найвигіднішу пропозицію у інтернет-магазинах України і усього світу, серед який вітчизняні - Comfy, Praktiker, 5ok, TopMall, Gold.ua, знижкові сервіси «Покупон» и Groupon, закордонні - E-Bay, Amazon, Aliexpress та безліч інших сайтів. Крім того, “Магазин” пропонує перевірений перелік сайтів-партнерів та забезпечує повний супровід клієнтів від замовлення до отримання товару. Адже якщо товар не прийшов, продавець помилився у розмірах чи кольорах, або товар має недоліки, усі питання вирішуються за посередництвом ПриватБанку.

“Користуючись послугами нашого “Магазину” олександрійці отримують численні переваги, - розповідає Наталія Ніколаєнко, керівник Направлення “Oплата частинами” Кіровоградського регіонального управління ПриватБанку. - Ми надаємо професійні консультації та пропонуємо широкий вибір найактуальніших пропозицій інтернет-магазинів. Кожен наш клієнт отримує приємні бонуси за покупки та можливість придбати товар у кредит за допомогою сервісу “Oплата частинами” (безвідсотковий кредит). Дoставка товарів здійснюється безпосередньо у «Магазин» - за бажанням клієнта. І найважливіший аргумент - ПриватБанк гарантує повернення або обмін товару, що придбаний на рекомендованих сайтах-парнерах, у т.ч. на іноземних”.

Фахівці магазину допомагають відкрити інтернет-картку в Приват24, яка відкривається миттєво та безкоштовно. Поповнювати таку кaрту, встановлювати чи змінювати ліміти можна безпосередньо перед покупкою. Користуючись інтернет-кaртою, клієнти ПриватБанку не вводять дані своєї банківської кaрти на сайтах інтернет-магазинів, тим самим убезпечуючи її від шахраїв. Партнери “Магазину” пропонують більш вигідні умови для інтернет-покупок. Крім того, клієнти мають можливіть приймати участь у численних акціях і спеціальних пропозиціях та вигравати призи і подарунки. Тут же, в “Магазині”, можна отримати “живу” консультацію щодо обраних товарів, цінової політики аби уникнути покупок неякісного товару чи за завищеними цінами. Спеціально для клієнтів “Магазину” створено службу підтримки за телефоном +380927353202. Зателефонувавши за цим номером, клієнти отримають онлайн-консультацію щодо покупок у вітчизняних та закордонних інтернет-магазинах. Такий “Магазин” уже успішно працює у Кіровограді, за адресою: вул.Преображенська,2 (що у відділенні ПриватБанку “Б.Хмельницького”).



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!