​Олена Козачінська - про секрети «сарафанного» радіо

10.07.14, 9:00

Реклама на радіо має ту ж ефективність, що й телевізійна. Це зумовлено тим, що слухання радіо не потребує від людини спеціальних умов і тому має високий коефіцієнт несвідомого сприйняття. Мобільність, гнучкість і доступність радіо високо цінують рекламодавці, адже ефективність звичайного радіоролика становить 75-80% ефективності стандартного телеролика – у той час, як ціна реклами на радіо у 5-6 разів менше ціни на рекламу телевізійну.

Численні дослідження показують, що людей легше переконати в перевагах нового товару, якщо робити це словами, бо словесне повідомлення здатне створювати в людей набагато сильніше позитивне сприйняття товару, адже працює фантазія і мимоволі ми уявляємо те, чого не бачимо. Цей ефект обумовлений фізіологічними особливостями сприйняття. Вухо реагує швидше, ніж око – ось і весь секрет! Ми не тільки чуємо швидше, ніж бачимо - наше слухове сприйняття триває довше, ніж зорове. При цьому ми не завжди пам’ятаємо джерело інформації, але несвідомо довіряємо йому. Це і є той знаменитий ефект «сарафанного радіо» - різниця лише в тому, що одна людина не може донести інформацію такій великій аудиторії, як це робить безпосередньо радіо.

​Олена Козачінська
​Олена Козачінська
Завдяки чому реклама на радіо дійсно працює? – ми дізнавались у керівника рекламної групи «Центр Медіа Кіровоград» Олени Козачінської - і дізналися багато чого цікавого. По-перше, радіо реклама має можливість звертатися до слухача в домашній обстановці і тим самим створювати атмосферу довіри, що дуже важливо для позитивного сприйняття інформації. По-друге, доведено, що люди краще запам'ятовують список слів, який сприймають на слух, аніж той, що вони бачать у зображенні, наприклад, на фото слайдах. І найважливіше - це тембр людського голосу! Він виражає словами емоційність, недосяжну жодним зображенням, а значить - вражає, інтригує, підкорює…
Зоровий образ – чи-то зображення, чи друковані слова - згасає менш, ніж за одну секунду. Слухове ж сприйняття триває в 45 разів довше. Отже, слухати повідомлення - більш ефективно, ніж читати! Отримати більше інформації та замовити рекламу на радіостанціях у Кіровограді можна за тел.: 050-045-15-95



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!