Думаєте, ніхто не купує через Інтернет? Тільки клієнти «Київстар» завантажили вже 5,5 млн ігор та додатків з App Club

16.07.13, 10:00

Клієнти «Київстар» все більш активно користуються послугою App Club, яка дозволяє пошук і завантаження ігор і додатків без плати за інтернет-трафік. З моменту її запуску в грудні 2012 року користувачами було завантажено близько 5,5 млн ігор і додатків.

App Club, перший український магазин мобільних додатків, містить понад 6 тисяч ігор і додатків від розробників з усього світу. Найпопулярнішими серед них є ігри глобальних світових розробників — Gameloft (гра «Реальний футбол 2013»), EA (Electronic Arts) (гра Need for Speed: The Run), Zeptolab (гра Cut the rope).

Також великою популярністю користуються ігри відомих російських розробників, таких як HeroCraft («Відродження цивілізації 2»), NetLizard («Буратіно»). Примітно, що в App Club популярні й додатки українських розробників. Це такі програми, як Факти ICTV, «Вечірній Квартал», NQ Mobile Security, «Афіша розваг» від Gloss.ua, Waterbalance.

Асортимент App Club постійно поповнюється новими іграми та додатками від всесвітньо відомих та локальних розробників. Так, нещодавно стартувала співпраця з Zeptolab і Bipper. Це дозволило запропонувати користувачам послуги App Club унікальні умови використання додатків від цих авторів: безкоштовну повну версію гри Cut the rope: Originals і безкоштовну на три місяці повну версію програми для особистої безпеки bSafe.

«Кількість користувачів мобільних додатків та ігор постійно зростає. Це обумовлено зростанням популярності контент-послуг і кількості смартфонів, — коментує Сергій Лещенко, начальник департаменту послуг мультимедіа і нових продуктів «Київстар». — Ринок мобільних додатків динамічно розвивається і ставить нові завдання перед його учасниками. Так, розробникам, які створюють якісні програми, розраховані на локальний ринок, стає все складніше їх просувати на майданчиках глобальних магазинів додатків. Тому ми працюємо над тим, щоб створити для локальних і глобальних розробників, які хочуть збільшити кількість своїх користувачів на українському ринку, інструменти просування в App Club».

Найбільш активними користувачами App Club є кияни: вони відвідали магазин близько 1,5 мільйона разів. На другому і третьому місці — жителі Дніпропетровської та Одеської областей відповідно. Найбільше цікавляться додатками чоловіки 24-35 років. Що ж стосується жінок, вони відвідують App Club у різному віці майже однаково.

App Club від «Київстар» — це перший український магазин мобільних додатків та ігор. Він дозволяє завантажувати додатки та ігри без плати за інтернет-трафік. Всі додатки можна завантажувати безкоштовно, при цьому необхідно лише підключити послугу, яка оплачується з мобільного рахунку — користувачеві не потрібно задіяти банківську карту, що особливо зручно. Щоб почати користуватися App Club, потрібно зайти за адресою http://appclub.com.ua або встановити на свій смартфон додаток App Club в Google Play. Вартість користування послугою — 4 грн/тиждень (0,58 грн/день). Перші 6 днів користування для нових клієнтів послуги — безкоштовні.

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.: До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об’єднана база клієнтів складає понад 27 млн. осіб. «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку і мобільного інтернету, бренд в Україні. Мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес».
Місія «Київстар» – покращувати життя надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

Валентина .«Мама весь час очікувала, що чорний «воронок» приїде і…
Скільки таких історій досі залишаються у сімейних колах!!! Іх необхідно оприлюднювати і писати- писати. Аби не…
Людмила .​НАТО й Україна: співдружність заради миру й безпеки: долаємо…
Вона ж наша зірочка! Олю, завжди рада)
Людмила .Що ви знаєте про НАТО? Вікторина на знання історії Альянсу…
Приємно, що стільки вірних відповідей!