Сервіс для підприємців - «Моя реклама»

15.06.13, 10:00

З червня цього року «Київстар Бізнес» впровадив новий сервіс для розміщення реклами — «Моя реклама» Він дозволяє підприємцям розміщувати оголошення на рекламних майданчиках, сплачуючи лише за вхідні дзвінки від потенційних клієнтів.

«Моя реклама» — це принципово нова послуга як на ринку мобільного зв’язку, так і на ринку реклами. Адже її користувачі не сплачують за розміщення реклами, а тільки за результат — цільові дзвінки, що надходитимуть від клієнтів. Послуга пропонується абонентам «Київстар Бізнес» — представникам малого та середнього бізнесу.

Сервіс «Моя реклама» дозволяє створювати оголошення, які будуть розміщуватись на партнерських майданчиках — в інтернеті та пресі. Користувач послуги може створювати їх у своєму профайлі на сайті mr.kyivstar.ua або зателефонувавши до call-центру послуги «Моя Реклама» за номером 848 (плата за з’єднання – 10 копійок, хвилини розмови не тарифікуються). При цьому до кожного оголошення буде доданий віртуальний телефонний номер у стандартному вигляді 067ХХХХХХХ. Таким чином, конфіденційність рекламодавця зберігається, а потенційний клієнт зможе телефонувати за звичним, зрозумілим йому номером та за своїм стандартним тарифом.

Розміщення рекламних оголошень не тарифікується. Бізнес-абонент сплачує лише за вхідний дзвінок (а саме плату за з’єднання) від зацікавленого клієнта, причому тариф користувач встановлює самостійно — від 1 до 99 грн. Розмір цього тарифу залежить від категорії оголошення. Збільшення тарифу впливає на частоту надходження вхідних дзвінків та кількість показів оголошення на партнерських майданчиках.

Бізнес-абонент, коли йому телефонують за оголошенням, бачить на своєму телефоні вхідний дзвінок від номера (067)06900ХХ, де ХХ дорівнює встановленому ним тарифу. Отже, користувач одразу знає, що йому телефонують за оголошенням, та яка плата буде знята з його рахунку. Перші 12 секунд вхідного дзвінка не тарифікуються. Окрім плати за з’єднання жодні інші платежі не стягуються.

«Люди все більше шукають товари в інтернеті. Основними особливостями «інтернет-угод» є те, що рішення про купівлю товару здійснюється в основному за ціною товару/послуги, уточнюється лише наявність товару, умови доставки та ціна. Угода зазвичай укладається по телефону. Багато підприємців, навіть розуміючи потребу у розміщенні реклами через інтернет, не знають, як це зробити. «Київстар» бере на себе турботу про розміщення реклами клієнта на цільових майданчиках, запропонувавши сервіс «Моя реклама», — коментує нововведення Євген Кражан, начальник департаменту по роботі з малим і середнім бізнесом «Київстар».

Сайт послуги mr.kyivstar.ua також є єдиним інформаційним порталом, на якому користувачі можуть безкоштовно створювати сайти-візитки свого бізнесу. На порталі можна розміщувати дані про свою компанію, додавати товари, ілюстрації та інше.

Довідка про «Київстар Бізнес»: Телекомунікаційний оператор «Київстар» належить до складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd., до якого також входить «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» — оператор №1 на ринку мобільного зв'язку, один з лідерів у сегменті фіксованого інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Мережа широкосмугового інтернету «Київстар» (послуга «Домашній Інтернет») функціонує у 138 містах України.  «Київстар Бізнес» — окремий бренд та напрямок діяльності оператора «Київстар» по роботі з корпоративними клієнтами. Напрямок з обслуговування бізнес-клієнтів був сформований у 2007 році. «Київстар Бізнес» надає комплексні послуги мобільного, фіксованого зв’язку та послуги з передачі даних «з одних рук». Місія «Київстар» — поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.



Комментарии

Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!
Напишите ваш комментарий
Комментарий:

ПОСЛЕДНИЕ КОММЕНТАРИИ

elittur2015@gmail.com e.Гаряча лінія для консультацій з питань захисту прав дітей…
Цікавить питання чи обов'язково дитині після 16 років ходити до школи,дитина хоче влаштуватись на роботу батьки…
Alena B.​Серебряное озеро (Скала)
Добрый день!Принимаем с маленькими воспитанными питомцами!!
Оксана .Дитяча художня школа ім. О.О.Осьмьоркіна
3 ГОД НЕ МОЖЕМ К ВАМ ПОПАСТЬ... А ОЧЕНЬ ХОТЕЛОСЬ БЫ.. ОЧЕНЬ ЖАЛЬ ЧТО ТАК МАЛО МЕСТ