Майстер-клас «Криза як можливість або Бренд як порятунок»
17 листопада 2017 року в КРТПП пройде майстер-клас «Криза як можливість або Бренд як порятунок». До участі запрошуються власники бізнесу, керівники та люди, які бажають створити персональний бренд або бренд компанії.
Зареєструватися на майстер-клас
Захід проведе Сергій Глущенко – експерт з брендингу, власник чотирьох бізнесів, топ-доповідач конференції «Big trade-marketing show», співзасновник компаній «ABMarketing» (дистрибуція спортивних товарів в СНД та Східній Європі), а також ВАТ «Mamai Corporation» (виробництво і продаж м'ясних продуктів).
Тренер має за плечима більше 25 років успішного досвіду роботи в реальному бізнесі. Зокрема, в компанії TetraPak (розвиток бізнесу, проект «Sandora»), в корпорації «Фанні» (генеральний директор), ТМ «Шостка» (директор зі стратегічного розвитку), ТМ «Волошкове поле» (директор зі стратегічного розвитку) та ВАТ «Київхліб» (генеральний директор).
На майстер-класі ви зможете розширити горизонт звичного бачення і зробити крок до нового в бізнесі, отримаєте знання, інструменти і покрокову інструкцію по створенню бренду.
Вартість участі - 500 грн. Контактна особа: Олег Хмуренко тел. 066-952-70-17, 0522-35-18-56
Комментарии
Еще нет комментариев к этому материалу. Будьте первым!Что мне даст регистрация?